PAU

Views:
 
Category: Education
     
 

Presentation Description

No description available.

Comments

Presentation Transcript

Slide 1: 

-Quan vam arribar a la Plaça de la Pau, vam trobar que hi havien dibuixos a la paret. -Uns nens i unes nenes da l'escola bressol hi havien anat abans que nosaltres.

Slide 2: 

-Hi havia un senyor de l’ajuntament que ens estava esperant, per ajudar-nos.

Slide 3: 

-Hi havia quadrats blancs per pintar. -Els nens i nenes de segon vam pintar sis quadrats.

. : 

. -Ens havien preparat unes pintures especials per pintar. -Els pinzells eren molt gruixuts perquè haviem de pintar la paret.

Slide 5: 

-Vam pintar amb grups petits. -Els nens de 2A vam pintar a dalt i els de 2B a baix.

-Vam pintar amb pinzells i amb les mans.-Vam escriure pau en angles. : 

-Vam pintar amb pinzells i amb les mans.-Vam escriure pau en angles.

Slide 7: 

-En el primer quadrat vam dibuixar el colom de la pau. En el segon una nena que ensenya la mà el simbol de la pau. I en el tercer quadrat vam dibuixar moltes flors.

-En el quadrat numeru 4 vam dibuixar un bosc tranquil. En el cinquè vam dibuixar en Ghandi i a l’últim vam dibuixar a un nen i una nena que feien les paus. : 

-En el quadrat numeru 4 vam dibuixar un bosc tranquil. En el cinquè vam dibuixar en Ghandi i a l’últim vam dibuixar a un nen i una nena que feien les paus.

-Hi aquí hi ha el mural acabat. : 

-Hi aquí hi ha el mural acabat. Gener de 2010