ESTIU 2011__Alícia Navarro_Fotos Pròpies PP

Estiu 2011:

Estiu 2011 Vista des de la finestra a Bueu

ÍNDEX:

ÍNDEX La Rioja Logronyo Montenegro de Cameros Llacuna Negra Sòria Galícia Bueu Pontevedra Illa d’Ons

INTRODUCCIÓ:

INTRODUCCIÓ Això és un recopilatori d’algunes fotos de les vacances . Els meus pares i els meus tiets van fer una ruta de vins per La Rioja. I després vam anar a visitar a la família Gallega. Va ser un dels primers anys que no vam fer cap viatge especial.

LA RIOJA

Logronyo:

Logronyo És una província de La Rioja, situada al nord d’Espanya i és la localitat amb més població de La Rioja. L’Ebre passa per Logronyo. A Logronyo s’hi troben rutes molt importants. Té moltes esglésies i zones verdes importants. Torreó de la Catedral

Ens vam haver de traslladar amb cotxe des de la casa rural on estàvem:

Ens vam haver de traslladar amb cotxe des de la casa rural on estàvem

(La casa rural):

(La casa rural)

…amb totes les seves partides a les cartes:

… amb totes les seves partides a les cartes

Tornem a Logronyo, ciutat de catedrals, esglésies, boniques façanes i zones verdes:

Tornem a Logronyo, ciutat de catedrals, esglésies, boniques façanes i zones verdes Porta de la Catedral Cúpula de la Catedral

Montenegro de Cameros:

Montenegro de Cameros Montenegro és una petita po-blació on hi ha cases rurals i molts llocs d’oci, però només vam visitar el llac. Mentre uns ens banyavem … …ELS ALTRES S’ESTIRAVEN I XERRAVEN A LA FRESCA!

La Llacuna Negra:

La Llacuna Negra La Llacuna Negra amaga una llegenda, es diu que l’aigua va agafar aquest color verd fort perquè es deia que abans el lloc que ocupa el llac havia estat un bosc, i després va estar cobert per una forta tempesta huracanada. Però en realitat les aigües van agafar aquest color a causa de les pedres amb vegetació, per la brutícia i pels animals.

PowerPoint Presentation:

No era tan fàcil arribar, s’havia d’anar per una ruta molt llarga …

Havíem anat fins allà per banyar-nos, però estàvem massa cansats i ens vam asseure al terra i d’altres van dormir. A demés, l’aigua estava molt bruta.:

En aquest viatge vam fer… (RESUM):

En aquest viatge vam fer … (RESUM) JUGAR A CARTES FER FOTOS ANAR EN COTXE I RIURE FER NOVES AMISTATS DORMIR A LA FRESCA ANAR A DINAR FÓRA PASSEJAR TANT EL GOS COM LA BROSSA I MOLTÍSSIMES COSES MÉS!

Per cert en aquest viatge ens va acompanyar un gos, la Nuca, va estar bé que vingués!:

Per cert en aquest viatge ens va acompanyar un gos , la Nuca, va estar bé que vingués !

GALÍCIA

Bueu:

Bueu És un poble de Galícia amb un dels ports pes-quers més importants de la zona, la península del Morrazo . A més a més és un dels destins turístics importants. Allà es troba el Museu de les conserves de la família catalana Massó. Destaca per la seva gastronomia i les seves platges blanques.

El crepuscle vist des de la finestra de l’apartament:

El crepuscle vist des de la finestra de l’apartament

Pontevedra:

Pontevedra Pontevedra és una ciutat del centre sense platja . No puc explicar gaire cosa sobre ella perquè no ens hi vam estar gaire temps . Allà vaig passar l’estona amb el gos de la meva tieta àvia .

Illa d’Ons :

Illa d’Ons L’Illa d’Ons queda molt a prop de Bueu . Ningú hi viu allà, només hi ha platges i restaurants, ja que és una zona protegida. Es troben aus i peixos molt especials i està prohibida la pesca i la contaminació de les seves aigües. Només es pot arribar amb petits vaixells, la zona del port és molt petita i els vaixells i barques s’han d’anar tornant per portar als turistes.

PowerPoint Presentation:

El per què de les cançons triades:

El per què de les cançons triades Stand by me – Ben E. King Perquè va sonar en 5 ocasions durant el viatge Perquè tots els estius sona la mateixa cançó ! Tonight we are young – Fun Perquè la lletra em recorda a les nits jugant a cartes . Perquè va sonar al cotxe .

PowerPoint Presentation:

I fins aquí un estiu més , però espero que com aquest hi hagin moltíssims més !!! I potser amb un viatge més exòtic .