Eminem - Goat

Views:
 
Category: Entertainment
     
 

Presentation Description

No description available.

Comments

Presentation Transcript

PowerPoint Presentation:

Eminem – G.O.A.T Lyrics by : Ankit Rao

PowerPoint Presentation:

I'm a G.O.A.T. And for those of y'all who don't know what a G.O.A.T. is, it means the "Greatest Of All-Time", and I consider myself one of those, so thank you very much here it goes. And I'm willing to borrow your grass, but I specialize in eating MCs In the immortal words of LL Cool J as he would say

PowerPoint Presentation:

what to rap about And I know that I got a lot up in my abdullah oblongotta that I gotta get out And I'm not sure how this is gonna come off, they're probably gonna think that I'm comin ' off as cocky ( haha ) This is the part I was worried about Everything thinks that my career is down the tubes And I'm in some dusty garage inhalin ' them carbon monoxide fumes And everyone's tellin ' me what I should do and how I should come out and

PowerPoint Presentation:

Like I just started givin ' a fuck what you really think about me See the thing about me Is you don't really know a thing about me Everyone's makin ' a stink about me Like there's some kind of a aura of that of a king around me Surround me with nothin ' but gangsters, killers and bangers, and the most dangerous criminals And I feel like I'm more comfortable around them than I do my own motherfuckin ' neighbours

PowerPoint Presentation:

But see my dream is to be remembered as one of the best when I leave But why does it seem like I'm not even put up in the same category as other MCs So when Weezy says that he's better than Jay-Z, please be that just subliminally He means he thinks that Jigga's the best, and that he's the only one up in that league, see? And it's easy just to consider me one of the greatest white rappers there is Knowin ' Goddamn well that I'm one of the best motherfuckin ' rappers who ever lived period

PowerPoint Presentation:

I'm a G.O.A.T. And I don't mean to gloat, but I know what I know and I know what you think And these magazines'll never put it in ink Because how would it look if they considered me as a G.O.A.T.? And for those of y'all who don't know what a G.O.A.T. is, it means the "Greatest Of All-Time", and I consider myself one of those, so thank you very much here it goes

PowerPoint Presentation:

Maybe they figured that I'm on my way out the game so they gotta go try to find ' em a new Eminem or a new Shady If they think it's gonna happen, man I thought I was crazy Or maybe I could be takin ' it wrong and they're try'na pay homage to me in a strange way So let me pay homage to my fellow white competitors almost in the same way See, you hardly ever do hear anyone even bring up that Paul Wall's white 'Cause lyrically he doesn't pose a threat to anyone, see he's just a'ight And Bubba Sparxxx , he just won't write

PowerPoint Presentation:

Because he's so caught up in that Snow White That Timbaland can't even get him in the studio, he's so gone off that coke, right? And it's so sad, 'cause he's dope, right? America's next great white hope, right? So now they feel like they gotta come up with some corny-ass white rapper show, right? 'N which I'm still having mixed feelings about They said to be real, I'm just spillin ' it out

PowerPoint Presentation:

There's something about a white boy talking black 'n runnin ' around with a damn grill in his mouth And I love when they say that Tiger Woods shit, "isn't it ironic that The best rapper's white, and the best golfer's black?" And I'm the one who's gotta catch all the flack off of that But these are the people who never had heard of an Eminem until 8 Mile had come out But I had already hit middle America, parents just all got to likin ' me now And suddenly I wasn't such a bad guy All of the hatred for me must've died Thought I committed career suicide So I had to turn back into the bad guy

PowerPoint Presentation:

So " faggoty , faggoty , faggoty , gays, anatomy, God made Raggedy Ann and Andy Not Raggedy Andy and Andy and Andy" And Angelina Jolie is just another ho And Brad is a sucker because once I fuck her, she wants to go to Somalia to adopt another baby You know what I say? No. You better save some of those kids for Madonna, she needs all the publicity she can get You wanted Shady, well you got it man. I ain't apologizin ' for shit.

PowerPoint Presentation:

I'm a G.O.A.T. And I don't mean to gloat, but I know what I know and I know what you think And these magazines'll never put it in ink Because how would it look if they considered me as a G.O.A.T.? And for those of y'all who don't know what a G.O.A.T. is, it means the "Greatest Of All-Time", and I consider myself one of those, so thank you very much here it goes

PowerPoint Presentation:

Man, I'm takin ' my ball and going home, man This shit is too easy Nobody even wants to pass me the ball, 'cause (I'm a G.O.A.T.) So don't worry, I'm out the motherfuckin ' game And y'all can sit and argue about who's the motherfuckin ' best, but y'all know that (I'm a G.O.A.T.) And like I said, I'm one of the motherfuckin ' best before you get your panties in a motherfuckin ' bunch (I'm a G.O.A.T.)

PowerPoint Presentation:

Before I go I'd like to say fuck you very much to everyone who wasn't there from the start And thank you very much to everbody who was (I'm a G.O.A.T.) And you don't gotta say it, just think it 'Cause I know that you know that I know that you know that I know that (I'm a G.O.A.T.) Hahahaha I'm out y'all, it's been real (I'm a G.O.A.T.) Peace

PowerPoint Presentation:

Thank You for watching Fan Made Video By : Ankit Rao

authorStream Live Help