Gurindam jiwa

Views:
 
Category: Entertainment
     
 

Presentation Description

No description available.

Comments

Presentation Transcript

Gurindam Jiwa : 

Gurindam Jiwa 1. Salam saudaraku, ni..aku nak perkenalkan aku punye bakal….

Slide 2: 

2. Jambu siot (berselendang lagi). Aisay man…. Abg Atan..pass-pass le kat aku yg masih bujang nih!

Slide 3: 

3. Takde maknanya… kalu tunggu korang nih, jawabnya sampai anai2 jadi kelkatu le…

Slide 4: 

4. Kesiankanlah kat aku nih! Takkan korang tak kesian kan aku yg masih memegang title “Lelaki bujang tertua dlm keluarga kita nih”. Macamnilah, Abg Atan bagi kat aku…nanti aku belanja nasi minyak sepinggan dua…kehkehkeh..

Slide 5: 

5. Huhh!.. semua pon Najib ngan Dollah nak. Apa korang pikir aku ni tak bernafsu ke?…Bagi jelah kat aku, nanti aku lepaskan mana paper yg patut!……

Slide 6: 

6. Ciss! Atan nak berbakal lagi…. Mayday! Mayday!…

Slide 7: 

7. Tahniah Atan!, tak sia2 ko nyanyi lagu Umno tiap2 pagi.. Errr..peruntukan projek yg mana satu yg ko bedal utk majlis nanti…hehehhh…